Wycieraczki samochodowe Denso

Sonda Lambda Świece zapłonowe

* Sklep Denso * Warszawa ul. Łopuszańska 32
tel. 22 868 03 62
Sprzedaż wysyłkowa lub odbiór własny

Opel sklep Warszawa Łopuszańska 32

Świece zapłonowe Denso

Świece zapłonowe Denso dla kierowców , którzy mają na wględzie :

długie i nie zawodne użytkowanie,
korzystny stosunek jakości do ceny,
bezproblemową eksploatację,
dużą popularność.

 

świece zapłonowe 

Świece zapłonowe z technologią elektrody "U-GROOVE" to lepszy zapłon, oszczędność paliwa, lepsze osiągi silnikai mniesza emisja zanieczyszczeń.

  • Lepsze wykorzystanie paliwa : - świece zapłonowe z elektrodami "U-GROOVE" umożliwiają stosowanie uboższej mieszanki, przy zniejszonej liczbie przerw zapłonu
  • Płynniejsza praca : - iskra i płomień świec zapłonowych nie są ograniczone elektrodami, czoło płomienia są większe, a silnik pracuje z większą płynnością
  • Wysoka wydajnośc spalania : - świece zapłonowe z elektrodą "U-GROOVE" umożliwiają całkowite, wydajne spalanie dzięki temu, że iskra wypełnia rowek w kształcie "U"
  • Mniej zanieczyszczeń : - elektrody "U-GROOVE" tworzą większą szczelinę na iskrę, przy zachowaniu standardowego odstępu
  • Trwałość : - wycięcie "u" znajduje się na elektodzie masowej świecy zapłonowej, ponieważ ta część jest najmniej narażona na zużycie, rowek ma tai sam okres eksploatacji co świeca

świece zapłonowe  z elektrodą U-Groove

Pionierskie świece zapłonowe TT firmy DENSO

 Nowe świece zapłonowe to tylko siedem pozycji katalogowych, które pokrywają 80% rynku najpopularniejszych samochodów w Europie.

   W roku 2011 Firma DENSO wprowadziła na rynek innowacyjne świece zapłonowe o zmniejszonej średnicy elektrody środkowej i masy, pozbawione metali szlachetnych. To pierwsze na świecie świece zapłonowe w technologii TWIN TIP (TT) przewidziane wyłącznie dla rynku wtórnego, zapewniające mniejsze zużycie paliwa, a przez to pozytywny wpływ na środowisko. Nowy program świec zapłonowych TT o dużej zdolności zapłonu i trwałości, pozwala osiągnąć do 5% mniejsze zużycie paliwa oraz zmniejszyć emisję dwutlenku węgla (C02) i węglowodorów (HC) w porównaniu do standardowych świec zapłonowych, jak również polepszyć przyspieszenie i moc silnika. Nowe świece zapłonowe to tylko siedem pozycji katalogowych, które pokrywają 80% rynku najpopularniejszych samochodów w Europie takich jak: Audi i BMW, Volkswagen Golf i Polo, Fiat Panda i Punto, Nissan Micra, Toyota Yaris, Opel Corsa i Astra, Chevrolet (Daewoo) Lanos/ Nubira oraz Renault Logan. Świece zapłonowe TT mogą mieć również zastosowanie w stale rosnącej grupie pojazdów z silnikami zasilanymi gazem LPG, zapewniając korzyści zarówno w zakresie osiągów jak i oszczędności kosztów. Konwencjonalne świece zapłonowe nie mogą sobie poradzić z wyjątkowymi wymaganiami silników zasilanych gazem LPG w zakresie zdolności zapłonu. Tym niemniej świece TT mogą utrzymywać niższą temperaturę elektrody niż standardowe świece, umożliwiając opóźnianie erozji w silnikach zasilanych gazem LPG przy jednoczesnej poprawie osiągów i oddziaływaniu na środowisko. Innym powodem przemawiającym za świecami zapłonowymi TT do silników zasilanych gazem jest wyższe wymagane napięcie zapłonowe 25-30 kV, dla porównania, w silnikach benzynowych zazwyczaj wystarcza 10-15 kV. Świece zapłonowe TT wyrównują, wymagane, wyższe napięcie zapłonowe poprzez mniejszy odstęp pomiędzy elektrodami, który wynosi 0,8 mm oraz mniejszą średnicę elektrody środkowej i masy. Dodatkowo, z uwagi na to, że świece TT bazują na technologii fi ne-wire bez stosowania metali szlachetnych, są one tańsze od zalecanych do silników z gazem LPG świec irydowych DENSO. Technologia świec zapłonowych TT stanowi wynik dwóch lat prac badawczo-rozwojowych prowadzonych w japońskim centrum inżynierii ceramicznej fi rmy DENSO, mających na celu sprostanie dwóm stawianym wyzwaniom, ochronnie środowiska oraz polepszeniu osiągów technicznych. Oparte na technologii SIP (Super Ignition Plug) fi rmy DENSO, przetestowane w warunkach pierwszego montażu, świece TT są pierwszymi na świecie świecami standardowymi ze zmniejszonymi elektrodami. Są one produkowane bez użycia metali szlachetnych, takich jak platyna czy Iryd. Dzięki elektrodzie środkowej, wykonanej ze stopu niklu o średnicy 1,5 mm i „bliźniaczej” wysuniętej elektrodzie masy również o średnicy 1,5 mm (cieńsze elektrody niż w standardowej świecy), świece TT generują mocniejszą iskrę, zapewniając lepsze spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej. Uzyskiwana sprawność zapłonu jest bliska sprawności, uzyskiwanej w grupie świec irydowych DENSO klasy premium, nawet przy niskich temperaturach otoczenia. Technologia ta zapewnia szerokie korzyści dla kierowców, dystrybutorów, sklepów i warsztatów, zapewnia Marios Gerogiannis, Menedżer Produktu ds. Świec Zapłonowych w DENSO Europe’s Business Unit Aftermarket: “Świece TT stanowią nowość na rynku i realną szansę dla dystrybutorów i warsztatów samochodowych na wyróżnienie się pośród konkurencji,” wyjaśnia. “Przy ofercie obejmującej jedynie siedem pozycji zapewniają one wystarczającą ilość na pokrycie 80% najlepiej sprzedających się samochodów europejskich, stany magazynowe zostają istotnie zredukowane, a dodatkowo ta pozornie niewielka gama oferuje większy potencjał niż standardowe świece zapłonowe.” Świece TT są w sensie handlowym usytuowane pomiędzy programem świec platynowych i irydowych Firmy DENSO i oczekuje się, że staną się popularne wśród kierowców poszukujących oszczędności w zużyciu paliwa oraz niezawodnego zapłonu. Szczegółowe informacje o nowych świecach zapłonowych TT można znaleźć w katalogu świec zapłonowych i świec żarowych DENSO na lata 2011/2012, który zwiera pełny program świec DENSO, jak również w TecDoc.

Podsumowując, świece TT to:
> Pierwsze na świecie świece zapłonowe z cienkimi
elektrodami bez metali szlachetnych.
> Cieńsze elektrody, masy i środkowa, zapewniają
lepszą zapłonność niż standardowe
świece zapłonowe.
> Podwyższona zapłonność prowadzi do stabilniejszego
spalania, a w rezultacie do niższego
zużycia paliwa i znacznego zmniejszenia
emisji CO2 i CH.
> Wyjątkowa zapłonność gwarantuje lepsze
spalanie, możliwość zapłonu uboższej mieszanki,
a w rezultacie mniejsze wypadanie
zapłonów niż dla standardowej świecy
zapłonowej.
> Testy pokazują, że przy porównaniu świec
standardowych ze świecami TT, zużycie paliwa
spada o około 5%, co oznacza, iż regularna
dłuższa jazda jest bardziej ekonomiczna.
> Mniejsze napięcie potrzebne do uruchomienia
silnika oznacza szybszy, mocniejszy rozruch
nawet w skrajnie niskiej temperaturze
otoczenia.
> Iskra wytwarzana przez świecę z wyjątkowo
cienką elektrodą środkową (1,5 mm w porównaniu
z standardową świecą zapłonową
- średnica 2,5 mm) jest znacznie mocniejsza,
szczególnie w niższych temperaturach, zapewniając
lepszą wydajność zapłonu.
świece zapłonowe TT Twin Tip

 

Twój adres IP to: 54.221.17.234
Copyright © 2018 Akwimat online. Powered by Akwimat